Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via ons "Contactformulier"  Wij streven ernaar om binnen 24 uur contact met u op te nemen.

1. Hoe kan ik een product zoeken?

In de webwinkel vindt u links onder het logo de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken binnen ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door op de informatiepagina van het product te klikken op de button "Voeg toe aan winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. daarna kunt u kiezen om door te gaan met winkelen door op button " Verder winkelen" of u kunt klikken op de button "Bestelling afronden" en hiermee komt u op de afrekenpagina.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Linksboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het "x" achter de totaal prijs te klikken. U kunt ook het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal" als u daarna op "herberekenen" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

5. Hoe weet ik of Joeva mijn bestelling heeft ontvangen?

Als u online een bestelling plaatst ontvangt u direct een orderbevestiging via uw e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. (het kan heel soms voorkomen dat deze in ongewenste mail binnenkomt)

6. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.

7. Kan iemand uit mijn naam een bestelling plaatsen?

Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en het verplicht invullen van gegevens minimaliseren het risico van misbruik. Als u problemen ondervindt, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

8. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

9. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, dat kan. U kunt het product binnen 14 werkdagen retour sturen naar ons. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien het product en de originele verpakking onbeschadigd zijn, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen (mits anders afgesproken) u ontvangt dan wel het volledige aankoop bedrag en eventueel betaalde portokosten van de aankoop terug op uw rekeningnummer. U dient wel vooraf contact met ons op te nemen, dit kan via het "Contactformulier" of telefonisch bij onze klantenservice 0181-374861 (alleen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur)

10. Wat zijn de levertijden?

Wij proberen een product altijd binnen 1 werkdag na bestelling te versturen, tenzij anders vermeld. Voor levering van onze producten werken wij samen met DHL. Zij zullen uw bestelling normaal gesproken binnen 2 werkdagen bij u aanbieden.

11. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. Bij DHL proberen ze het pakket 2x op de dag en 2x in de avonduren nogmaals, bent u dan nog niet thuis sturen ze het pakket retour.

12. Wat betaal ik aan verzend kosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95 en voor 15:00 uur besteld is de volgende leveringsdag binnen. Helaas kunnen wij geen garantie geven over de levertijd, omdat wij hiervoor afhangkelijk zijn van derden.

13. Levert de webwinkel ook in het buitenland?

Ja. Wij leveren ook in België en Duitsland, alleen rekenen wij hiervoor wel afwijkende portokosten van € 10,00 per pakket.

14. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Op de betaalpagina kunt u onder het "Factuuradres" het vakje "Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven" aanvinken, en komt er een extra "Afleveradres" tevoorschijn.

 

15. Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel op wel 9 diverse manieren betalen: via iDEAL, via Bancontact/Mister Cash, via SOFORT Banking, via Creditcard, via PayPal, via AcceptEmail (acceptgiro via mail), via Bitcoin, via vooruitbetaling of via betalen bij afhalen.

16. Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren, bij onder andere ABN AMRO, Fortis, Rabobank, SNS Bank of andere banken, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent zonder extra kosten.

17. Wat is vooruitbetaling?

Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dit is afhankelijk van uw bank. Over het algemeen zal dit 1-2 werkdagen duren.

19. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

20. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Als u een klacht heeft kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier. Wij vernemen de klachten van onze klanten graag omdat we daardoor lessen kunnen leren om die problemen op te lossen zodat wij ze in de toekomst voor kunnen zijn.

21. Het pakket is beschadigd tijdens het transport, wat moet ik doen?

Als u bij ontvangst ziet dat de doos beschadigd is dan is het verstandig om daarvan foto's te maken, en dit bij iedere stap van het uitpakken te blijven doen. Met die foto's kunnen wij dan voor u de vervoerder aansprakelijk stellen mocht het door u aangeschafte product onverhoopt schade hebben opgelopen tijdens het transport.

22. Wat doen jullie met mijn gegevens?

Uw gegevens worden door ons enkel en alleen gebruikt voor de service en het afleveren van de door u bestelde produkten mogelijk te maken.

23. Hoe verwerken jullie mijn gegevens?

Uw gegevens komen via een beveilgde SSL verbinding bij ons binnen, daarmee verkleinen wij de kans dat uw gegevens onderschept kunnen worden. Verder vallen uw gegevens onder de privacywetgeving. Dit betekend o.a. dat wij uw gegevens alleen gebruiken voor het afhandelen van uw bestelling, contactaanvragen en voor klantenbinding. Wij zullen uw gegevens nooit aan derden verstrekken.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2010 - 2017 Joeva | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel